Informacja dla Klientów poszkodowanych przez powódź
Informacja
dla Klientów poszkodowanych przez powódź
dla Klientów poszkodowanych przez powódź
Informacja
dla Klientów poszkodowanych przez powódź
dla Klientów poszkodowanych przez powódź
Terminowe zakończenie umowy
Terminowe zakończenie umowy
Cesja
umowy
umowy
Cesja umowy
Strefa
Klienta
Klienta
Strefa klienta
Logowanie do strefy Klienta
Wnioski
i dokumenty
i dokumenty
Jeśli zostałeś bezpośrednio poszkodowany przez powódź, możesz zawiesić spłatę rat kapitałowych leasingu lub pożyczki leasingowej na 3 miesiące.
Wniosek o zmianę warunków spłaty możesz złożyć za pośrednictwem Strefy Klienta (zakładka Wnioski → Wniosek o zmianę harmonogramu) lub wysyłając dedykowany formularz (link do formularza) na adres [email protected].